FAQ

Veel gestelde vragen (en antwoorden)

  • Wann ist Grenzland Schönste in 2018? Am Freitag, 29. und Samstag, 30. September.  Die verschiedene Touren sind am Samstag, 30. September.
  • Kann ein Wagen für unserem Verein mit fahren? Es ist nicht erlaubt  Teilnehmer zu folgen mit einem Auto. Viele Strassen sind für den motorisierten Verkehr gesperrt.
  • Kann ich die Route ändern? Bis zum Abschluss des Registrierung (20. August) können Sie Ihre Route ändern. Senden Sie ein mail an info@grenslandmooiste.nl. Wenn die Registrierung geschlossen ist kann änderung der Route nur am Freitag und Samstag auf dem Start- und Zielort. Sie verwenden Sich beim Büro in dem neuen Unterlagen erstellt werden. Kosten €5,-.
  • Wie kann ich für die Registrierung zahlen? Die Zahlung erfolgt per Lastschrift.
  • De incasso is niet gelukt, wat nu? Je krijgt van de organisatie een bericht. Je moet de betaling nu zelf regelen door overmaking van het inschrijfgeld op IBAN: NL44 RABO 0122.429.850 tnv Stichting Grand Ballon te Heerlen. Wij wijzen u er op dat zolang er geen betaling heeft plaatsgevonden de inschrijving niet geldig is. Vermeld daarbij svp je naam en referentienummer.
  • Kan ik mijn inschrijving annuleren? De online inschrijving is definitief en kan niet worden geannuleerd. Wel kan je tegelijk met de online inschrijving voor €2,- een annuleringsverzekering afsluiten. Deze verzekering geeft tot sluiting voorinschrijving (20 augustus) recht op restitutie van het volledige inschrijfgeld, indien je alsnog verhinderd ent. Ná sluiting voorinschrijving is restitutie niet meer mogelijk.
  • Kan ik de startdocumenten laten opsturen? Bij je inschrijving kan je kiezen om je documenten op te laten sturen. Dit kan je in een later stadium, tot aan sluiting voorinschrijving (20 augustus), ook nog aanpassen door een mail te sturen naar info@grenslandmooiste.nl.
  • Kan iemand anders in mijn plaats deelnemen? Tot aan sluiting voorinschrijving (20 augustus) is dit mogelijk door het doorgeven van de gegevens van deze deelnemer via info@grenslandmooiste.nl. Indien de voorinschrijving gesloten is, kan alleen nog op de vrijdag en zaterdag van het evenement op het evenemententerrein bij het inschrijfbureau de inschrijving worden omgezet tegen inlevering van de oorspronkelijke startdocumenten. Voor het omzetten van een inschrijving worden €5,- administratiekosten in rekening gebracht omdat vanaf die datum de startpakketten al in productie zijn.
  • Hoe verloopt de procedure teaminschrijving?  Ga naar team inschrijven. Kies de knop aanmelden en vul het inschrijfformulier in. Klik op Aanmelden. Na korte tijd krijg je van de organisatie een toegangscode voor de inschrijf-beheerpagina.
  • Wanneer worden de startdocumenten opgestuurd? Heb je bij individuele inschrijving gekozen voor „Toezenden startdocumenten“, dan worden de documenten in week 37 verstuurd. De documenten voor de teams worden in week 38 verstuurd. Ná 20 september versturen wij geen documenten meer i.v.m. eventuele vertraging door PostNl.
  • Wat te doen als ik verhuisd ben en gekozen heb om de documenten op te laten sturen? Geef het nieuwe adres vóór sluiting voorinschrijving (20 aug.) door via info@grenslandmooiste.nl.
  • Kunnen de startdocumenten van meerdere deelnemers in één enveloppe verstuurd worden?
    De inschrijving en verzending van startdocumenten is geautomatiseerd. Wij kunnen geen startdocumenten van verschillende deelnemers samenvoegen.
    Groepen van 10 of meer deelnemers kunnen gebruik maken van team inschrijving. Bij team inschrijving wordt een andere procedure gevolgd en worden alle startdocumenten samen verzonden.
  • Hoe, waar en wanneer kunnen de startdocumenten in Arcen worden opgehaald?
    Afhalen van de startdocumenten kan op de start- en finishlocatie Kasteeltuinen Arcen bij het inschrijfbureau. Het noemen van jouw achternaam en postcode is voldoende. Afhalen kan op vrijdag van 14.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 7.00 uur – 12.00 uur.
  • Kan ik ook de startdocumenten van vrienden of familie ophalen?
    Dat is mogelijk. Het noemen van de achternaam en postcode is voldoende. Het inschrijfbureau is geopend op vrijdag van 14.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 7.00 uur – 12.00 uur.
  • Ik heb net voor het evenement nog steeds mijn startdocumenten niet ontvangen. Wat nu?
    Controleer op de inschrijfbevestiging of je voor verzenden hebt gekozen en of het opgegeven adres correct is ingevuld. Blijven de startdocumenten zoek, meld je dan op vrijdag van 14.00 tot 21.00 uur of op zaterdag van 7.00 uur – 12.00 uur bij de servicebalie in het inschrijfbureau. Wij verstrekken dan nieuwe documenten.
  • Kan ik een NTFU dagverzekering voor mijn fiets afsluiten?
    Het je de verzekering niet geregeld bij de voorinschrijving, stuur dan vóór sluiting voorinschrijving een E-mail met het verzoek naar info@grenslandmooiste.nl . De kosten bedragen € 4,50.
  • Kan ik de routes downloaden  voor mijn navigatie of als GPX/S?
    Dat kan vanaf  1 week voor het evenement via onze site. Vanaf die dag zijn de routes openbaar, zodat men die op verschillende manieren kan downloaden voor navigatie of als GPX/S.  

 

Vertalen naar Nederlands
Grenzland Schönste